La Notícia

Quan vaig fer 50 anys, tothom em va animar dient-me que seguia sent jove, que tenia tota una vida per endavant… bla, bla i bla. De fet, cumplir aquesta edat em va afectar una mica però no gaire més .. Ho vam celebrar comme il faut: festa no sorpresa amb els amics, dinar amb la família .. tota una setmana de mogudes amb motiu del meu aniversari.

El dinar familiar hi van ser gairebé tothom … la meva filla gran em va fer un regal que no me l’esperava gens: serem avis!! Aquesta vegada no vaig poder contenir el plor d’emoció i recordo que la meva filla m’anava dient que ja s’esperava la meva reacció.
He de confessar que em va costar una mica fer-me a l’idea. No m’imaginava fent d’àvia!!
Dies més tard, quan estava a Santander en unes Jornades sobre Secciones Bilingües vaig rebre la imatge de la primera ecografia del nen i em vaig emocionar com un una àvia.

Aquesta és la primera imatge del nostre net. Hores d’ara ja sabem que es dirà Roc i tot i que d’entrada no ens va sonar gaire, ara ja és el nostre Roc. I si per un atzar els seus pares decidissin canviar de nom,  per a nosaltres seria un daltabaix.

El Roc ja té personalitat pròpia abans de nèixer.  Per descomptat serà un nen estimat per tots encara que espero que no sigui malcriat, ni maleducat, ni privilegiat. També podem dir que serà un  nadiu digital, com els seus pares i la seva àvia.

Anuncis

Deixa un comentari

